19 kwietnia 2018


Dla naszego Klienta – międzynarodowej organizacji z branży motoryzacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:

Ekspert ds. CRM

miejsce pracy: Warszawa

nr ref. Spe/56/01/2018/NG

Zadania

  • Pełna analiza i segmentacja danych klientów.
  • Prowadzenie i rozwój procesów zarządzania jakością danych we współpracy z innymi departamentami oraz Importerami.
  • Przygotowywanie raportów na poziomie operacyjnym i zarządczym, do prowadzonych kampanii marketingowych i działań z zakresu CRM oraz raportów do Centrali.
  • Analizy współczynników z zakresu skuteczności wznowień i efektywności kampanii.
  • Przygotowywanie wniosków i prognoz wynikających z zakresu baz danych, ocena potencjału do kampanii marketingowych.
  • Optymalizacja procesów związanych z opracowywaniem danych, raportowaniem.
  • Kontakty z Centralą w sprawach bieżących, jak również uczestnictwo w projektach.

Wymagania

  • Doświadczenie w obszarze CRM, z bazami danych i analizą danych Klienta, przygotowywania kampanii marketingowych i programów lojalnościowych ( w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym).
  • Zdolności analityczne, umiejętność rzeczowego argumentowania.
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu Ochrony Danych Osobowych.
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość MS Excel.
  • Znajomość oprogramowania Marketing Cloud.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość francuskiego będzie dodatkowym atutem).
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność zarzadzania projektami.
  • Odporność na stres, inicjatywa i dynamizm w działaniu.

Oferujemy

  • Umowę o pracę w przyjaznym miejscu pracy.
  • Dużą samodzielność.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych ( prywatna opieka medyczna, bony okolicznościowe, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty sportowej, dofinansowanie posiłków – Ticket Restaurant).

Kontakt

Prosimy o apikowanie za pomocą przycisku "Aplikuj".

19 kwietnia 2018


Warszawa