7 listopada 2017


Dla Naszego Klienta - dużej międzynarodowej firmy z branży FMCG, o ugruntowanej pozycji rynkowej, poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:

Specjalista Service Desk w dziale IT

miejsce pracy: Augustów

nr ref. Inż/29/10/2017/NG

Zadania

  • Wsparcie użytkownika (pierwsza linia wsparcia):rejestracja problemów i aktualizacja ich przebiegu w aplikacji IT.
  • Eskalacja problemów do dalszych grup wsparcia.
  • Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urządzeń typu komputer, monitor, drukarka, smartphone, terminal.
  • Podstawowa konfiguracja drukarek, telefonów typu smartphone.
  • Rozwiązywanie problemów użytkownika z komputerami i aplikacjami na bazie istniejącej bazy wiedzy oraz jej aktualizacja,
  • Szkolenie użytkowników z podstaw obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych zgodnie z istniejącymi procedurami wewnętrznymi.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie, wyższe informatyczne lub doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację ustną, pisemną i czytanie dokumentacji (w tym terminologia techniczna).
  • Znajomość obsługi i konfiguracji stacji roboczych Windows 7 i Windows 10, znajomość zagadnień związanych z automatyzacją operacji w systemach Windows.
  • Znajomość ogólna komputera PC oraz wiedza z zakresu konfiguracji kart sieciowych TCP/IP, WIFI.
  • Znajomość zagadnień związanych z instalacją aplikacji w systemach MS Windows.
  • Znajomość konfiguracji drukarek i urządzeń peryferyjnych.
  • Wytrwałość w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych.
  • Umiejętność współpracy w zespole.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat (outsourcing).
  • Stały kontakt z innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
  • Możliwość awansu zgodnie z obraną ścieżką kariery w dziale IT.

Kontakt

Prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku "Aplikuj".

7 listopada 2017


Augustów